سلطانی نژاد گفت: رعایت اصل حقوق شهروندی خط قرمز دستگاه قضایی است و هیچ کس در هیچ رده‌ای به خود اجازه ندهد که این اصل را مورد تعرض قرار دهد.‌

اعضای هیئت نظارت و بازرسی حقوق شهروندی دادگستری استان کرمان در ادامه بازدید‌های مستمر از مراجع قضائی، انتظامی، بازداشتگاه‌های سطح استان از بازداشتگاه پلیس آگاهی مرکز استان کرمان بازدید کردند. 

صبح امروز و با هدف اجرای حفظ حقوق شهروندی حسن سلطانی نژاد معاون قضایی دادگستری استان کرمان به همراه حسین رئیسی نژاد معاون دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان از بازداشتگاه پلیس آگاهی بازدید و مسائل و مشکلات بازداشت شدگان بررسی شد.

در حاشیه این بازدید حسن سلطانی نژاد، معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان گفت: این بازدید‌ها باهدف رفع مشکلات و نقایص موجود و همچنین تقویت و توسعه نقاط قوت، انجام می پذیرد.

او بر اهمیت رعایت حقوق مردم و حفظ کرامت مراجعین به دستگاه‌ها و ادارات تاکید کرد و بیان داشت: رعایت اصل حقوق شهروندی خط قرمز دستگاه قضایی است و در این بازدید‌ها لحاظ می‌شود و بنا بر آن است که هیچ کس در هیچ رده‌ای به خود اجازه ندهد که این اصل را مورد تعرض قرار دهد.

این مقام قضایی تصریح کرد: حفظ و رعایت حقوق شهروندان از مباحث اساسی تعالیم اسلامی است و امیدوارم تمامی کارکنان دستگاه‌ها و ادارات با دقت و همت، در احقاق حق و حقوق شهروندان تلاش کنند.

او وضعیت بازداشتگاه پلیس آگاهی مرکز استان را خوب ارزیابی کرد و از تلاش‌های رییس پلیس آگاهی استان و کارکنان آن تشکر کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار